Toimitusehdot

Voimassa 1.8.2016 alkaen

Verkkokaupan tuotteita myy Helakka, y-tunnus 2765363-4. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tällä hetkellä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomeen.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiin sisältyy arvonlisävero.

Loppunut tuote

Aina on pieni mahdollisuus sille, että tuote pääsee loppumaan ennen tiedon kirjautumista varastoon. Näissä tapauksissa olen yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse sopiaksemme jatkotoimenpiteistä (tilauksen peruuttaminen/tuotteen vaihto toiseen).

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä suomalaisilla verkkopankeilla, luottokorteilla, Everyday, Jousto ja Collector -maksulla. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. (Checkout-palvelun maksuehdot.)

Toimitukset ja toimituskulut

Tilauksen toimitusaika on 2-4 arkipäivää tilauksesta. Joissain tuotteissa (esim. tilauksesta valmistettavat) saattaa olla pidempi toimitusaika. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokaupan tilaukset toimitetaan kirjelähetyksenä, jonka kiinteä pakkaus- ja toimituskulu on 3,90 €/tilaus.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden tulee olle käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen lähettämällä sähköpostia: info@helakka.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan toiseen saman sarjan tuotteeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Mikäli asiakkaan ostamaan tuotteeseen on tehty räätälöityjä muutoksia asiakkaan toiveiden mukaan (esim. patinointi) ei korussa ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.

Tuotevirheen korjaaminen

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme ja toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki asiakastiedot käsitellään täysin luottamuksellisesti.

Kuluttaja-asiamiehen linjaus 13.6.2014 voimaan tulleeseen lakiin etämyynnistä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat minut sähköpostilla info@helakka.fi