Synttäriä juhlitaan brändin päivittämisen merkeissä
1.6.2020 tulee 4 vuotta siitä kun perustin virallisesti Helakka-toiminimen ja verkkokaupan koruilleni. Tätä ennen ,jo yli kymmenen vuoden ajan, myynti oli ollut satunnaista tori- ja tapahtumamyyntiä. Tämä neljä vuotta on pienelle yritykselle suuri saavutus ja tämän kunniaksi päätin tehdä pientä päivitystä brändini visuaaliseen ilmeeseen.
Helakka brändissä kyse ennen kaikkea käsin tekemisestä, vanhan kierrättämisestä, luonnon ja historian arvostamisesta, selkeiden linjojen ja graafisten muotojen vaalimisesta sekä tietysti ennen kaikkea näyttävyydestä. Kuumentamalla ja sulattamalla valmistetut korut ovat Helakka-tuotevalikoiman keskiössä.
”Olin rikkoutunut lasi, unohdettu ja pölyttynyt pöytähopea, katkennut kaulanauha. Nyt olen ylpeä taideteos, jolla on oma tarinansa – aivan kuten sinullakin.”
Kas näin – jatkossa tunnistan Helakka-brändin tästä logosta